Što se više znojimo na treningu i u obavljanju svih ostalih aktivnosti, više kalorija sagorevamo.

Da li je to tačno?

U  toku dana gde se zahuktamo 1000% i ponadamo da mokra majica posle doprinosi skidanju kg.

Mokra majica posle treninga ili nekendruge fizičke aktivnosti?

To ne znači da smo potrošili više kalorija.

Znoj reguliše temperaturu tela

Ako smo u zagrejanoj prostoriji ili smo napolju po veoma toplom danu, naše telo pokušava da se ohladi i mi se više znojimo, ali to ne znači da taj način „topimo“ masne naslage.

Znoj je najvećim delom voda, koju ćemo kad-tad ponovo uneti, tako da posle nekog obilnog znojenja vaga može pokazati koji kilogram manje, ali to je na račun izlučenog znoja tj. vode koju ćemo ponovo uneti i ponovo biti na istoj kilaži. Na taj način gubimo elektrolite iz tela ali ne i salo

Pojasevi za mršavljenje, kese oko struka, „vruće panatolne“ i sl, neće nam biti ni od kakve pomoći prilikom mršavljenje.

Pa dobro šta onda da radimo?

Ukratko – 80% ISHRANA:20% FIZIČKA AKTIVNOST.

Personalizivana ishrana, shodna trenutnom stanju i cilju osobe i prilagođena fizička aktivnost. Zašto 80:20? Zato što u danu kada smo aktivni, recimo da je 16h (pretpostavimo da 8h spavamo), imamo 5+ obroka, pa čak i ako smo u treningu, oko 2h vežbanja. Otud 80%: 20% u korist ishrane.

Leave a Comment